Tuesday, April 14

demam m'lande.

hurmmm bangun je pagi t'rase amat la sejuk. Badan s'macam lemah. Sangat tidak larat hari neh. Tekak pon seperti la pedih&sup2... demam biase la tu ann s'panjang hari b'selimut je.
Aroun 11am terime called dari s'orang kawan yang m'ngajak ku ke bb. hoho..t'rase nak pegi coz busan yang amat sangat d'rumah. Lame gak m'mikirkan nye...Ye aku tao aku tak sihat, so aku akur && stay d'rumah je ;pp urgggghhhh...sgt tdk suke demam-_-" sambil m'nunggu k'pulangan ma ku yang pergi menjalankan business nye yang s'makin b'kembang maju, aku pon m'on9 kan diri. m'ngecek pe yang patut. Sambil tu aku b'ym ngan sis yang ku rase kan sangat baek melayan ku..thnx sis F hemmm after ma pulang je aku terus m'off9 kan diri && m'minte ma m'manje kan aku ngan m'nyuap kan pe yang patut.haha



-The End-

No comments:

Post a Comment