Tuesday, April 28

l a l a l a l a a ~

holla blogger :DD
hari neh tidak lah ade aktiviti yang m'narik sangat. sepatutnye aku keluar b'lepak b'same fit && sha tapi d'sebabkan k'malasan yang amat sangat aku m'cancel kan saje.hoho~ so ape lagi ann b'ym m'manjang lar b'same c'muncit t'syg..ngee (: ape-ape pown, aku tetap m'nolong ibu ku m'ngemas rumah...aku ann anak yang baek..haha ;pp

sedang b'syok sakan b'ym dengan pacarku tetibe lagu stay b'kumandang, m'nandakan mesej masuk d'hp ku yg chumel lagi menawan tuu~ kawan sengal ku lagi gile nazmi name nyer m'minte ku m'jadi model untuk photoshoot && tah ape kejadah lagi yang aku sendiri tak paham...haha...sangat kelakar. d'sebab kan perasaan ingin mencube aku pown ape lagi..terime saje pelawaan dye. so wait n see je la apekah hasil nye nanty...gagagagaaa :DD


skunk neh cite 'Dil Hai Tumhaara' sedang d'tayangkan d'tb9. title cite tue b'maksud 'hati ini milikmu'..haha. agak pandai aku bab² hindustan neh. hoho ;pp best glewr kowt cerite neh. k lar nak nuntun ngan penuh perasaan neh. so pe agi, jemput la nuntun sekali. ngee :DD


-The End-

No comments:

Post a Comment