Sunday, May 10

lurf you mom !


*dari dulu sampai sekarang ini la satu²nye lagu favorite ma :DD





uhukkk..rindu pade mama sy )= it's okey! 2day ma balik dari kampung. so sangat tidak sabar membuat surprises untuknye. weeeee :DD


aku: "...ma ! rindu ma, syg ma..muahhh²..."
ma: "...hangpa sume betuah still ade ma..."
...tidaklah tahu nak reply ape coz seday bile ma b'kate begitu...hemmm-_-"...


aku tao ma agak sedih hari neh coz ma tak dapat lagi nak wish "selamat hari ibu" pade ibunye (arwah tok aku) seperti tahun sebelum nye. semalam genap 40hari arwah pergi meninggalkan kami semua. sangat rindu arwah. moga arwah tenang disane...Al-Fatihah buat arwah. buat ma aku harap dye akan tabah menjalani hari²nye. ape pown keadaan aku akan sentiasa berada disisi ma. love u ma..love u so much..muuuaaahhhhhhh !



-The End-

No comments:

Post a Comment